L'UBSU presenta la nova Targeta Regal de la Seu
El servei vol facilitar que els clients obsequiïn amics o familiars amb l'opció d'escollir quin regal volen, mitjançant una quantitat fixa. Es presenta en el marc de la Setmana del Comerç
La Unió de Botiguers de la Seu d'Urgell ha presentat la seva nova Targeta Regal, que s'emmarca en la Setmana del Comerç que s'organitza arreu de Catalunya. El nou sistema promocional es va donar a conèixer aquest dimecres en una reunió al saló de l'Hotel Nice.
La targeta s'inspira en el servei que ofereixen centres comercials o franquícies per tal que els clients tinguin l'opció, si ho desitgen, de regalar-la a amics, familiars o coneguts. Es planteja com una manera de facilitar que l'obsequiat pugui decidir lliurement què vol comprar amb aquest regal, que sempre consta d'una quantitat fixa. Segons el president de l'UBSU, Juan Carlos Salsas, el més interessant d'aquesta acció és que "és un producte que fins ara el comerç de la Seu no tenia, i ara ja el pot oferir". De fet, Salsas assegura que la darrera campanya de Nadal alguns associats ja els hi havien demanat si existia aquesta possibilitat.
Segons expliquen des de l'entitat, "cada cop més la gent, quan ha de fer un regal, ja sigui per Nadal o per un aniversari, no sap què comprar perquè potser aquella persona ja té de tot, i és una manera de regalar diners però sense que es vegi com una cosa lletja". A més a més, destaquen el fet que la persona que la rep pot triar entre més de 130 establiments, que són els que actualment estan adherits a l'associació.
La setmana del Comerç té com a objectiu fer visible, mitjançant activitats o promocions, la importància del comerç tant en la generació d'activitat econòmica com a l'hora de donar vida a les ciutats i, especialment, als centres urbans. L'any passat l'UBSU hi va participar mitjançant la presentació del Perfum de la Seu i enguany ha donat a conèixer la Targeta Regal.