L'urgellenc Marc Ferreira guanya la primera prova de l'Estatal aleví de kàrting
Álvaro Guerrero, del Kàrting El Pla, obté un quart lloc a la Parrilla X30 Cup
El jove pilot urgellenc Marc Ferreira Martins ha guanyat la primera prova de la Copa d'Espanya de Kàrting, que s'ha disputat aquest cap de setmana passat al circuit de Sils (la Selva).
En la categoria de 7 a 9 anys, Ferreira va guanyar la primera cursa, cosa que va ser decisiva per a la victòria. Als entrenaments oficials havia obtingut el sisè millor crono i a les mànegues de classificació va fer 3r i 2n. A la segona cursa va sortir de la segona fila de la graella i de seguida va aprofitar un incident entre els dos pilots de davant per situar-se segon. Aquesta ronda la va guanyar Albert Gil, però Marc Ferreira va acabar ocupant el primer lloc final.
En categories superiors, en la Parrilla X30 Cup, el també pilot del Kàrting El Pla Álvaro Guerrero va acabar novè. Una posició molt meritòria després dels diversos problemes que va tenir durant la competició. Als entrenaments va patir el trencament d'un cable elèctric i va sortir del 17è lloc a la primera cursa. Guerrero va tenir una arrencada fulgurant per remuntar però va topar amb un altre pilot i va quedar relegat a la cua. Novament va recuperar posicions i va acabar novè. A la segona cursa, tot i els problemes amb el motor, va entrar en quart lloc.