Més de 150 ciclistes al memorial Gemma Bach, a Coll de Nargó
Josep Ros i Ester Coma guanyen en la cursa de 33 quilòmetres, i Albert Aubet i Gemma Furió s'imposen en la de 50 quilòmetres
Més de 150 ciclistes van participar ahir diumenge a la quarta Pedalada Popular Memorial Gemma Bach, a Coll de Nargó.Dos participants locals van guanyar en les dues categories masculines, i tres urgellencs van pujar als podis.
En la cursa de 33 quilòmetres, Josep Ros, de Nargó, va guanyar a nivell masculí, seguit del solsoní Xavi Cantón i de l'urgellenc Pep Graell. En dones, la pontsicana Ester Coma va guanyar, l'urgellenca Sandra Martínez va ser segona, i la tercera va ser Daneo Pijpers.
A la prova de 50 quilòmetres, el guanyador masculí va ser Albert Aubet, de Nargó. En segon lloc va quedar l'urgellenc Carles Colell; i tercer, l'igualadí Carles Torrents. En noies, va guanyar la puigcerdanesa Gemma Furió, seguida de Miriam Fernández i de Mercè Petit.
També hi va haver premis per als ciclistes més veterans (de més de 50 anys) que van ser Juan Carlos Medina, Jordi Tatgé, Basili Sanz i Pere Matamales. La Seu va ser la ciutat amb més participants.