Mans Unides organitza a la Seu el Sopar de la Fam
Mans Unides de la Seu organitza un any més el seu tradicional Sopar de la Fam per recaptar fons per a un projecte solidari. La trobada serà aquest dimecres, dia 25, a les 9 del vespre al Centre Cívic El Passeig.
Enguany, des de la Diòcesi d'Urgell es participa en un projecte per afavorir el desenvolupament i l'autogestió de la població indígena a Rabinal-Baja Veracruz, a la regió centre-nord de Guatemala. L'objectiu és formar líders comunitaris per a la defensa dels drets humans, de les dones i dels infants, en una zona amb alts índexs de pobresa i d'injustícia social. Aquest projecte té un pressupost de 40.746 euros i la seva responsable és Susanna Navarro.
El Sopar de la Fam s'organitza amb el suport de l'Ajuntament de la Seu i la col·laboració de la Cooperativa Cadí, Forn Sansa, Embotits Ubach i PlusFresc. Per als qui no hi puguin assistir, Mans Unides també té obert un compte per col·laborar en la campanya. El número del compte és: 0081-0196-13-0006270737.