Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Meritxell Virgili protagonitza la nova mostra de l'Aparador

Meritxell Virgili protagonitza la nova mostra de l'Aparador

Proveïment de sistemes pretén donar una nova visió sobre la forma d'elaborar l'art L'exposició s'inaugurarà aquest divendres i es podrà veure fins a l'11 de març
L'Aparador
03/02/2010 12:22

Aquest divendres, a les 8 del vespre, s'inaugurarà a l'Espai d'Art de la Seu d'Urgell L'Aparador,una exposició de l'artista Meritxell Virgili. El títol és Proveïment de sistemes.

La mostra és un recull d'obres recopilades al llarg de diferents anys. L'artista mateixa explica que l'exposició vol respondre "com es proveeix la ment per a l'acció". Virgili distingeix entre "creació en xarxa, que és un concepte lineal", i aquesta "creació en sistema, que és una noció dinàmica, un rizoma que es construeix des de baix a dalt, de dins cap enfora, de dreta a esquerra, des del que és circular a l'espiral, i tot a la inversa". L'artista resumeix aquesta filosofia com "un bricolatge mental al servei del sistema art".

La mostra romandrà oberta fins al dia 11 de març, a la plaça del Carme de la Seu.

Mostrar formulari de contacte