Més de 1.500 persones participen a l'enquesta sobre hàbits de consum a la Seu d'Urgell
Més de 1.500 persones, entre veïns de la Seu d'Urgell i visitants, han participat a l'enquesta oberta sobre hàbits de consum i valoració del teixit comercial de la capital de l'Alt Urgell. Forma part d'un estudi que desenvolupa l'Ajuntament urgellenc, en col·laboració amb l’empresa d'opinió pública The Whatsons, per definir el nou Pla de Dinamització Comercial.
El treball de camp, en què s'hi podria participar de forma anònima, s'ha realitzat durant el mes de maig i s'hi ha pogut participar en línia, tot i que també s'ha fet enquestes de manera presencial. Aquest mes de juny s'analitzaran les dades obtingudes, juntament amb les de l'estudi que s’està fent de manera paral·lela amb els comerços i negocis de la Seu. Pels professionals, l’enllaç de participació és: https://es.surveymonkey.com/r/LaSeu_negocis .
Entre d'altres aspectes, l'enquesta oberta a tothom preguntava sobre l'edat dels enquestats, el seu nivell d'estudis, quins dies de la setmana solen anar a comprar, amb quina freqüència van al mercat setmanal, quins son els productes que més compren a la Seu i amb quina freqüència compren per internet (i quins productes hi compren). També es demanava una valoració sobre els aspectes que veuen més positius i més negatius de l'actual oferta comercial de la ciutat.