Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Miquel del Roig torna a la Festa Major de la Seu d’Urgell

Miquel del Roig torna a la Festa Major de la Seu d’Urgell

Després de l'èxit del concert del 2013, el cantant de la Cala actuarà el 30 d'agost a l'Espai Casetes La nit de diumenge també tocaran Ojo de Buen Cubero i 7drock

Miquel del Roig 2013 a la Seu
Miquel del Roig 2013 a la Seu
01/06/2015 19:50

Després de l’èxit del concert del 2013, Miquel del Roig tornarà a actuar a la Festa Major de la Seu d’Urgell. El cantant de la Cala, conegut per oferir concerts en solitari de més d’un parell d’hores amb un popurri de cançons populars, serà el plat fort de la nit musical del diumenge 30 d'agost a l'Espai Casetes, en què també actuaran Ojo de Buen Cubero i 7drock. Els tres concerts seran gratuïts.

El grup de mestissatge de Sants Ojo de Buen Cubero, que també va tocar el 2013 a la capital alturgellenca durant la Festa Major Vella, presentarà el seu nou disc Sóc.

La nit la tancarà el grup de versions 7drock amb la seva gira Low Cost Tour. Cal recordar que durant l’anterior edició de la Festa Major de la Seu no va poder realitzar la seva actuació per un problema tècnic durant la Nit sense fi.

Aquestes confirmacions es sumen al concerts de la nit del 31 d’agost amb Els Catarres, Los Pachucos i DJ Blanca Ros.

Mostrar formulari de contacte