Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Mor el conductor d'una furgoneta en un accident a la C-14 a Oliana

Mor el conductor d'una furgoneta en un accident a la C-14 a Oliana

El vehicle ha xocat frontalment amb un camió. El sinistre ha tingut lloc cap a tres quarts de set del matí i ha obligat a tallar la via

20/04/2021 09:35

El conductor d’una furgoneta ha mort aquest dimarts en un xoc frontal amb un camió a la C-14, a Oliana. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís cap a tres quarts de 7 del matí.

Per causes que encara s'estan investigant, la furgoneta -amb matrícula andorrana- ha topat amb el camió al punt quilomètric 140. A conseqüència de l'accident el conductor ha mort, mentre que l'ocupant del camió ha resultat ferit lleument. Segons s'ha detallat posteriorment, la víctima mortal és un home de 64 anys de nacionalitat andorrana que es desplaçava a Lleida. Pel que fa al camió, venia d'Abrera (Baix Llobregat) i circulava en direcció nord cap a Andorra la Vella.

Arran de la incidència, que ha obligat a tallar la via, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Amb aquesta víctima, són 24 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.

  • Accident a la C-14 a Oliana (Foto: David Manzanera)
    Accident a la C-14 a Oliana (Foto: David Manzanera)
  • Accident a la C-14, a Oliana (Google Maps)
    Accident a la C-14, a Oliana (Google Maps)

Mostrar formulari de contacte