Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Mor l'alcalde de Castellar de n'Hug a causa d'un infart

Mor l'alcalde de Castellar de n'Hug a causa d'un infart

Josep Orriols, de 67 anys, era un dels batlles pirinencs més veterans ja que governava des del 1979

24/01/2014 17:39

L'alcalde de Castellar de n'Hug, Josep Orriols, ha mort aquest divendres a causa d'un infart, a l'edat de 67 anys. L'ajuntament del municipi de l'Alt Berguedà ha decretat tres dies de dol oficial i el funeral serà aquest diumenge al migdia, a l'església parroquial de Santa Maria de n'Hug.

Orriols era un dels alcaldes més veterans de les comarques de muntanya i de tot Catalunya, ja que ocupava el càrrec des de les primeres eleccions democràtiques, el 1979. Per tant, feia 34 anys que era batlle. Tot i haver militat al PSC, des del 1995 governava sota les sigles de CiU.

El primer tinent d'alcalde, Salvador Juncà, ha explicat a l'ACN que en el ple del proper dimarts es decidirà la persona que liderarà el consistori a partir d'ara. La mort d'Orriols s'ha produït al municipi maresmenc d'Arenys de Mar.

Mostrar formulari de contacte