Neix 'Art a pinyó!', una ruta en bicicleta amb diferents parades artístiques per la Seu
Dissabte 17 de juny s'organitzarà a la Seu d'Urgell el festival 'Art a pinyó!', una ruta en bicicleta amb diferents parades artístiques per la capital alturgellenca. La iniciativa partirà de l'Ateneu Alt Urgell a les sis de la tarda i comptarà amb actuacions ben diverses.
Els organitzadors es plantegen la proposta "per unir mons aparentment desconnectats entre si, però amb moltes coses en comú: l'art, la bicicleta i el Pirineu". A nivell pràctic, 'Art a pinyó!' consistirà en una pedalada tranquil·la per la ciutat i el seu entorn, apta per a tothom, amb diferents aturades en racons del municipi.
En cadascuna de les parades, totes amb algun encant especial, es podrà gaudir d'un espectacle diferent. En concret, el festivalet comptarà amb la participació de Joan Ruiz, des de les arts audiovisuals, i Marta Moran, protagonista d'un número individual de dansa contemporània. També hi seran presents el músic clarinetista Marcel·lí Bayer, l'actor Joan Hernández i Florinda Fürst, des del món del circ. Totes les actuacions seran gratuïtes.
Concert de Carles Belda
El festival, que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell i la cocteleria GLOPS Palau, finalitzarà amb un concert de Carles Belda al Pati Palau, a les 21.15 h, maridat amb un còctel fet especialment per a la jornada i amb un sopar de broquetes i tapes.
La proposta del festivalet en ruta pretén animar tothom a fer servir la bicicleta. Tot i així, la majoria de les parades també estan pensades perquè la gent pugui veure'n més d'una si decideix fer el recorregut a peu.
Per a més informació, es pot consultar la pàgina web de la iniciativa o els seus comptes de Twitter, Facebook i Instagram.