Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Nou partit del Cadí La Seu al Palau d'Esports, contra el Tenerife

Nou partit del Cadí La Seu al Palau d'Esports, contra el Tenerife

L'equip urgellenc es mesura aquest dissabte (20.00 h) al club canari, amb qui està empatat a la classificació. El Sedis Hidrology visita el líder de Primera Catalana, el CB Ciutat Vella
Elin Gustavsson (Foto: Agustí Peña)
08/11/2019 11:51

El Cadí La Seu torna a tenir partit a casa, en aquest cas de la Lliga Femenina de bàsquet. Aquest dissabte, a les 8 del vespre, el primer equip del Sedis rep el Clarinos Tenerife, que justament aquesta jornada estrena patrocinador, Ciudad de La Laguna. El matx el retransmetrà en directe RàdioSeu (107.2 FM i www.radioseu.cat).

Els dos equips arriben a la cita empatats a la classificació (5è i 6è respectivament), amb un balanç de 5 victòries i 2 derrotes. El Tenerife, que s'estrena enguany a la màxima categoria després de cinc anys a LF-2, ha tingut un bon debut que inclou victòries davant de rivals de pes com ara Lointek Gernika Bizkaia, Nissan Al-Qázeres i IDK Gipuzkoa. Els principals perills de l'equip insular són les seves dues aler-pivots nord-americanes: Tanaya Atkinson (20 punts i 4 rebots per partit) i Lyndra Weaver, que té una mitjana de més de 15 punts i 8 rebots.

Mentrestant, a Primera Catalana masculina, el Sedis Hidrology torna a tenir un partit difícil perquè visita el primer classificat del grup, el CB Ciutat Vella. Després de perdre de pocs punts amb l'altre equip imbatut, el CB Ipsi, els urgellencs han de jugar ara davant el conjunt amb millors estadístiques d'aquest inici de lliga i que, com l'Ipsi, ha guanyat els sis partits disputats fins ara. La setmana passada els barcelonins van vèncer còmodament a la pista del QBasket Sant Cugat (66-95) i es perfilen com a favorits a l'ascens.

Mostrar formulari de contacte