Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Nou tall a la N-260 a Montferrer per denunciar-ne la perillositat

Nou tall a la N-260 a Montferrer per denunciar-ne la perillositat

Els veïns han ocupat la cruïlla aquest diumenge a la tarda, en plena hora de retorn des d'Andorra El col·lectiu preveu repetir l'acció durant els dos propers diumenges per reclamar a Foment una rotonda

N-260 Protesta cruïlla Montferrer 14-12-12
N-260 Protesta cruïlla Montferrer 14-12-12
14/01/2013 10:18

Una vuitantena de veïns de Montferrer, convocats per l'AMPA de l'Escola Els Agols, han tornat a aturar el trànsit a la cruïlla de la carretera N-260 al pas pel municipi. Per primera vegada, la protesta s'ha fet en diumenge a la tarda, tot coincidint amb la tornada de la majoria de vehicles provinents d'Andorra.

Com en d'altres ocasions, la protesta va durar un quart d'hora però n'hi va haver prou perquè es formessin llargues cues que arribaven fins a la Seu. La portaveu de l'AMPA dels Agols, Lorena Fernández, qualifica d'èxit la concentració. Tot i que alguns conductors es van queixar de la cua, d'altres es van solidaritzar amb els manifestants i fins i tot es van afegir a la protesta.

Passivitat del Govern espanyol

Els veïns tenen intenció de repetir l'acció durant els dos propers diumenges, a les 17.15, mentre esperen que el Ministeri de Foment -titular de la N-260- o bé la Subdelegació del Govern espanyol a Lleida atengui les seves reclamacions. En aquest sentit, Montferrer ha denunciat reiteradament el "passotisme" de l'Estat pel que fa a la perillositat de la cruïlla.

Quant a la recollida de signatures, el col·lectiu l'ha aturat de moment en espera de poder coordinar-la millor i estendre-la a la Seu, on molts veïns ja han expressat el suport a la demanda.

Mostrar formulari de contacte