Nous cursos de formació del Centre Associat de la UNED a la Seu d'Urgell
La universitat urgellenca ha programat seminaris per fomentar l'aprenentatge en diferents àrees de coneixement
La UNED-Sènior ha programat tres cursos destinats a fomentar l'aprenentatge en diferents àrees de coneixement. La formació tindrà una durada de 30 hores, amb una sessió setmanal de dues hores. Els seminaris s'iniciaran el mes de març.
La primera proposta és 'Cortesans, samurais i oficinistes: la peculiar història del Japó', en què es vol descobrir les tradicions d’un país molt present en el nostre entorn però a la vegada poc conegut. El segon seminari se centrarà en “Els animals domèstics en la nostra història”, i pretén apropar a la història i l'entorn a partir dels animals domèstics. Finalment, la UNED ha programat el curs “Robinson Crusoe. Una història per aprendre a aprendre”, amb l'objectiu de despertar l’interès per la cultura des d’una experiència concreta.
D'altra banda, el centre universitari urgellenc també organitza el curs 'Estratègies per redactar treballs acadèmics', orientat als estudiants universitaris. En aquest cas, la formació pretén donar eines per desenvolupar i redactar treballs acadèmics. El seminari s'impartirà el 27 de febrer, de 10.30 a 13.30 hores, i anirà a càrrec d'una professora tutora del centre.
Finalment, l'oferta formativa inclou el seminari “Sobre productes, processos i serveis postals”, que començarà el 18 de febrer i finalitzarà el 3 de juny. Aquesta proposta vol donar a conèixer els serveis postals des d’una òptica pràctica.
Les persones interessades en inscriure's poden obtenir més informació al Centre Associat de la UNED a la Seu, ubicat al Centre Cultural Les Monges, o consultant la pàgina web www.unedseudurgell.es, en l’apartat “Cursos i activitats”.
Formació universitària i reglada
El Centre Associat de La Seu d’Urgell té com a objectiu apropar la formació universitària a la gent del Pirineu i, a banda de les formacions reglades, promou regularment diversos cursos de formació orientats a proporcionar coneixements, aprenentatges per al desenvolupament integral i de l’autonomia de la persona, a més d'afavorir la comunicació mitjançant les relacions interpersonals i facilitar tots aquells coneixements necessaris per a un millor coneixement de l’entorn cultural.