Nova pavimentació a la N-260, al seu pas per la Seu
L'asfaltatge s'ha fet aquest dimecres en el tram del cementiri i fins a la rotonda dels Bombers
Aquest dimecres s'ha fet la nova pavimentació d'un tram de la N-260 al seu pas per la Seu des del cementiri municipal i fins a la cruïlla de la rotonda dels Bombers de la Generalitat. Els operaris de l'obra han treballat en l'asfaltatge de la via fins a les nou de la nit.
Els responsables tècnics van recomanar durant tot el dia als conductors que si havien de sortir o entrar a la Seu per la carretera nacional, ho fessin pel Camà Ral de Cerdanya, o bé a través de la rotonda dels Bisbes PrÃnceps, a l'encreuament cap a la carretera N-145.
A causa de les obres, promogudes del Ministeri d'Obres Públiques espanyol, es van produïr petites retencions de trà nsit.
