Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Noves activitats del Grup de Recerca de Cerdanya

Noves activitats del Grup de Recerca de Cerdanya

El 29 de setembre es faran una sèrie de conferències sobre el patrimoni de la comarca

17/08/2012 16:37

El Grup de Recerca de Cerdanya ja té a punt noves activitats pel mes de setembre. El dia 1, a les 18 h., arrencaran amb una conferència sobre el parlar de Cerdanya, en base a l'exitós llibre, amb el seu coautor Manel Figuera.

El GRC se sumarà el 29 de setembra a la Setmana Europea del Patrimoni. A les 5 de la tarda oferiran la conferència “Els conjunts pictòrics de Santa Maria de Mosoll” amb Eva A. Bras; a les 6, la conferència “La biodiversitat de Cerdanya”; i a les 7, la xerrada “El patrimoni cultural de Cerdanya” amb Xavier Oller. Tots aquests actes seran al Museu Cerdà.

El dia següent, el 30, a les 10 del matí s'iniciarà un recorregut patrimonial per la Cerdanya, des de la Plaça de l’Estació de Puigcerdà.

Aquest mes vinent també començarà el cicle de tertúlies culturals.

Mostrar formulari de contacte