Noves dates per al curs de monitor de lleure a l'Oficina Jove de l'Alt Urgell
Es durà a terme entre el 27 de juny i el 9 de juliol. El Pack Lleure també té obertes les inscripcions per als cursos de vetllador i de diversitat funcional
El Pack Lleure de l'Oficina Jove de l'Alt Urgell, que ofereix cursos per poder treballar en activitats lúdiques per a infants i joves, té oberta actualment la inscripció per a tres noves propostes.
A la més destacada, el curs de monitor/a de lleure, el servei juvenil urgellenc ha comunicat que hi ha hagut un canvi de dates i finalment es durà a terme entre el 27 de juny i el 9 de juliol. Els horaris seran de dilluns a divendres, tant al matí com a la tarda (09.00-14.00 h i 15.30-19.30 h), i els dissabtes al matí (09.00-14.00 h), amb un total de 150 hores lectives. La formació teòrica, adreçada a majors de 18 anys, es divideix en tres blocs: activitats infantils i juvenils (40 hores presentacials i 20 en línia), processos grupals i educatius (20 hores presencials i 10 en línia) i tècniques i recursos d'animació (40 hores presencials i 20 en línia). També hi haurà 160 hores de pràctiques.
L'Oficina Jove també té obertes les inscripcions per al curs de vetllador/a d'infants amb necessitats educatives específiques. Es durà a terme en cinc dies, del 7 al 10 de juny, amb un total de 20 hores de formació semipresencial.
I prèviament, aquest mes de maig (els dies 14 i 21), s'ofereix una càpsula formativa sobre diversitat funcional i lleure, de 8 hores de durada, a càrrec del psicòleg Miquel Alet i en horari de matí (09.30-13.30 h). Aquesta activitat és per a joves a partir de 16 anys.
Les inscripcions per a qualsevol de les tres formacions es pot fer al web www.laseu.cat/tramits-i-serveis/inscripcions. També se'n pot demanar informació a l'OJAU (973 355 608) i al correu alturgell@oficinajove.cat.