Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Obert el termini per a la sol·licitud d’ajuts de menjador escolar a l’Alt Urgell per al curs 2023-2024

Obert el termini per a la sol·licitud d’ajuts de menjador escolar a l’Alt Urgell per al curs 2023-2024

Es manté l’opció d’efectuar els tràmits de forma telemàtica a través de la web del Consell Comarcal alturgellenc, on també s'especifica les bases de les subvencions
Menjadors escolars (Foto: CCAU)
26/05/2023 17:00

El Consell Comarcal de l’Alt Urgell obrirà dilluns vinent, 29 de maig, el termini per a la presentació de sol·licituds per a la percepció d’ajuts individuals de menjador escolar per al curs 2023-2024. Les subvencions, que s’atorgaran per raons econòmiques, socials o geogràfiques, van adreçades a alumnes escolaritzats dins del municipi de residència, que cursin l’ensenyament obligatori o el segon cicle d’educació infantil i que estiguin matriculats en centres públics o privats concertats de la comarca.

Les peticions es podran presentar fins al 22 de juny en tramesa telemàtica a través de la seu electrònica del Consell Comarcal. A la web de l'ens alturgellenc es pot trobar un manual per saber com fer el tràmit pas a pas. En el cas que no es pugui dur a terme, es podrà fer la gestió presencialment. En aquest cas, caldrà dur la instància degudament emplenada, signada i amb la documentació que es consideri necessària. Per qualsevol dubte, es pot trucar al 973 35 31 12 o bé contactar per correu electrònic a .

Les bases dels ajuts es poden consultar a la pàgina web del Consell Comarcal, on s'especifiquen els requisits per accedir als ajuts, la documentació que ha d’acompanyar a la sol·licitud, els criteris que s’empraran a l’hora de concedir els ajuts i la seva quantia, entre altres qüestions.

Per a sol·licituds de transport i menjador escolar obligatori per al curs vinent, les famílies no hauran de fer el tràmit d’alta o renovació del servei en format paper, ja que els centres educatius i el Consell Comarcal en faran la tramitació. Les famílies han de prestar especial atenció en comunicar els canvis de domicili al centre educatiu i informar sobre separacions d’unitats familiars al Servei d’Ensenyament del Consell Comarcal per assignar una o dues parades de transport als alumnes, entre d’altres circumstàncies.

Pel curs vinent el transport escolar continuarà tenint una parada de transport assignada, un seient assignat i no serà possible canviar sense una justificació.

 

Mostrar formulari de contacte