Obertes les inscripcions al Casal d'Estiu Municipal de la Seu d'Urgell
Es poden formalitzar, fins que s'exhaureixin les places, a l'apartat de tràmits i serveis del portal web de l'Ajuntament. Els torns setmanals o quinzenals es faran entre el 25 de juny i el 23 d'agost
El Casal d'Estiu Municipal de la Seu d'Urgell ja ha obert les inscripcions per als torns setmanals o quinzenals d'enguany, que es duran a terme del 25 de juny al 23 d'agost a les instal·lacions de l'Escola Pau Claris.
Les estades, organitzades per l’Àrea d’Infància i Joventut de l’Ajuntament de la Seu, s’adrecen a infants d'I3 a 6è de primària i compten amb una directora i un equip de monitors/es que vetllaran per a què el casal tingui un vessant educatiu i emocional, a banda de l'intrínsec vessant lúdic. La regidora d’Infància i Joventut de l’Ajuntament urgellenc, Christina Moreno, remarca que "l’educació en el lleure és una extensió del procés d’ensenyament-aprenentatge que l’infant viu en totes les dimensions de la seva vida" i "un intercanvi a tots els nivells; continguts, relacions, emocions i experiències molt variades”.
Les famílies interessades poden fer les inscripcions de manera telemàtica des de l’enllaç http://laseu.cat/tramitsiserveisonline/inscripcions. També es poden fer de manera presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament. Les inscripcions estaran obertes fins a esgotar les places de cada torn. La documentació, que s’haurà d’adjuntar tant de manera telemàtica com presencial, és:
- fotocòpia carnet català de salut
- fotocòpia del full de vacunes (requisit obligatori)
- 1 fotografia de carnet
- fotocòpia del carnet de família monoparental o nombrosa en cas de que sigui el cas (s’aplicarà un 20% de descompte).
Per aclarir dubtes o fer algun comentari sobre el casal, es pot trucar al telèfon 973350010 (ext. 8012/8013) o enviant un correu a: joventut@aj-laseu.cat.
Torns i preus
Els torns del casal seran quinzenals o bé setmanals i l’horari serà de 3/4 de 9 del matí a 2/4 de 2 de la tarda. El preu és de 34€ la setmana i 61,88€ la quinzena. Per a les famílies que necessitin servei d’acollida, aquest funcionarà de 3/4 de 8 a les 9 del matí (franja 1) i de la una a les 2 del migdia (franja 2). El preu d'aquest servei extra és de 7€ la setmana o 12€ la quinzena, independentment de si es fa servir una o dues franges.
Eix d’animació
El lema d'enguany té com frase inicial una llegenda que diu que "que al nostre arbre hi habiten uns éssers molt acolorits i amb uns pentinats curiosos" i convida els infants a descobrir-los. Totes les activitats programades tindran a veure amb el municipi de la Seu, "el seu entorn i del seu context sociocultural". Moreno hi afegeix que “aquest estiu és un bon moment per endinsar-se en noves aventures, conèixer nous amics i amigues i aprendre de la filosofia d’equips de monitors i monitores, que creuen en la màgia i funció educativa dels centres d’interès, el joc, la descoberta i el treball en equip".
Pel que a les activitats programades, els infants visitaran granges de la zona, aniran amb piragües, aniran a la piscina dos cops per setmana i faran acampades, a més de visitar locals i comerços de la Seu, la Biblioteca o el Parc de Bombers, entre d'altres.