Organyà acull la presentació de la nova obra de Roser Guix
'Agredolç' és un conjunt d'onze històries en les quals la dona té un paper primordial L'acte, organitzat pel Club de Lectura, tindrà lloc aquest dissabte, 21 de febrer, a les set de la tarda, a la Sala Homilies
L’escriptora Roser Guix presentarà aquest dissabte a Organyà la seva darrera obra Agredolç, publicada per Pagès Editors. L'acte, organitzat pel Club de Lectura amb la col.laboració de l'Ajuntament, tindrà lloc a les set de la tarda a la Sala Homilies.
Agredolç és un conjunt d’onze històries en les quals la dona té un paper primordial. En l'obra l’autora reivindica el paper de la pubilla en un àmbit rural dominat per l’home, l’hereu. Les narracions mostren, també, la decadència de tot un món patriarcal que havia persistit durant moltes generacions i que va desapareixent donant pas al nou agroturisme del segle XXI.
Roser Guix Torrents (Odèn, 1963) és mestressa de casa, treballa a pagès i actualment viu a Nuncarga (Peramola). Li agrada llegir i recollir històries i costums de l’àmbit rural. L’any 2010 començà a escriure relats curts amb força èxit. El 2013 publicà la seva primera novel·la, Una dona del terròs, en la qual reivindicava el paper de la dona pagesa, responsable de tirar endavant la casa i els fills.