Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Padrins de la Seu i Andorra participen en la Diada Esportiva de la Gent Gran

Padrins de la Seu i Andorra participen en la Diada Esportiva de la Gent Gran

Més de 250 persones s'han donat cita aquest dijous al Centre de Tecnificació Esportiva d’Ordino, on han pres part en diverses activitats

Diada Esportiva de la Gent Gran a Ordino 2017
Diada Esportiva de la Gent Gran a Ordino 2017
11/05/2017 14:46

El Centre de Tecnificació d’Ordino acull aquest dijous la 9a Diada Esportiva de la Gent Gran d’Andorra i la Seu d’Urgell amb la participació de 250 persones majors de 65 anys, de les quals 74 són de la capital alturgellenca. L’objectiu de la trobada, organitzada pel Ministeri d’Afers Socials, Justícia i Interior del Principat, és "promoure l’activitat física, l’esperit esportiu i la convivència".

L’acte inaugural ha anat a càrrec de la secretària d’Estat d’Afers Socials i Ocupació, Ester Fenoll, i de l’alcalde de la Seu d’Urgell, Albert Batalla. En la seva intervenció, Fenoll ha recordat que la gent gran i la seva qualitat de vida són un dels objectius prioritaris del Govern andorrà. "Es treballa amb diferents accions per poder garantir a aquest col.lectiu aquesta qualitat de vida durant el màxim de temps possible", ha remarcat.

Les activitats que s’organitzen durant la jornada són diverses: ioga, un circuit de multi activitats, una caminada, ball i un dinar de germanor.

La jornada compta amb la col·laboració de tots els Comuns, del Departament d’Esports del Govern, l’Ajuntament de La Seu d’Urgell i la Federació de Gent Gran d’Andorra. Enguany, com a novetat, s’ha volgut vincular al Dia de l’Esport per a Tothom, que organitzarà el Departament d’Esports del Govern andorrà el pròxim 21 de maig.

Mostrar formulari de contacte