Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Pau Alabajos obrirà el 3r Cicle de Cantautors i Música Folk de la Seu

Pau Alabajos obrirà el 3r Cicle de Cantautors i Música Folk de la Seu

L'espai de referència dels concerts, que comencen el 6 de març, serà enguany el Bar Segle XXI, al carrer de l'Orri Cada dimarts del mes que ve es podrà gaudir d'una actuació musical

Pau Alabajos
Pau Alabajos
14/02/2012 09:50

El proper 6 de març es donarà el tret de sortida al 3r Cicle de Cantautors i Música Folk de la Seu d’Urgell, organitzat per l'entitat GR3 – Plataforma Cultural i de Lleure. L'espai de referència dels concerts serà enguany el Bar Segle XXI, al carrer de l'Orri, 24.

Cada dimarts, de les 20.30 a les 22.00 hores, es podrà gaudir d'una actuació musical. El programa inclou artistes de renom com Pau Alabajos (6 de març), els grups de música tradicional Arboliach (13 de març) i la Sonsoni (20 de març), i les Escoles Folk del Pirineu i l'Escola Municipal de Música (27 de març).

El Cicle de Cantautors i Música Folk va sorgir en el seu moment per la manca d'oferta de concerts en directe arreu de l'Alt Urgell i la necessitat d'oferir una plataforma on els músics i grups que fan treballs de qualitat hi poguessin exposar la seva producció.

La proposta compta amb la col·laboració d'Òmnium Cultural de l’Alt Urgell, el Consell Comarcal de l’Alt Urgell i l’Ajuntament urgellenc. L'organització també agraeix les facilitats que ha posat el Bar Segle XXI per poder disposar del seu espai, que es reconvertirà una vegada a la setmana en un cafè-teatre.

GR3 és una entitat que té, entre d'altres l’objectius,de la promoció de la cultura en l'àmbit local. En aquest sentit, el grup assenyala que "l'aposta per la música al territori sembla quasi una actitud de 'resistència cultural', a causa de la poca proliferació d’espais on s'aposta de forma privada per la promoció artística". Tanmateix, en aquest sentit puntualitzen que "darrerament hi ha més iniciatives que promouen aquest tipus d'oferta cultural".

Mostrar formulari de contacte