Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Peramola organitza un mercat de segona mà a favor dels refugiats

Peramola organitza un mercat de segona mà a favor dels refugiats

El 14 d'abril s'oferirà productes recollits per les entitats i persones impulsores. Més endavant s'explicarà el destí dels diners recollits amb xerrades a Oliana, Organyà i Coll de Nargó
Mercat de segona mà pro-refugiats a Peramola
30/03/2017 10:17

Peramola acollirà per Setmana Santa, el 14 d’abril al matí, un Mercat de Segona Mà que servirà per recollir diners, roba o d'altres objectes a favor dels refugiats. La jornada, segons els organitzadors, també vol servir per conscienciar la població de la realitat d’aquest col·lectiu.

El mercat l'han impulsat un grup d'entitats, persones i comerços del sud de l’Alt Urgell sud. Es basarà en la recollida d'objectes en diferents espais cedits per a dipositar les coses que es volen vendre. El dia 14, a la Plaça Josep Roca de Peramola s’oferirà un esmorzar de coca i xocolata, lectura de llibres infantils sobre els refugiats i petites xerrades i lectures sobre el tema, juntament amb un espai informatiu. La venda de tots els objectes recollits es farà entre les 10 del matí i les 2 del migdia a través de voluntaris. Un 25% dels guanys de cada persona que hagi donat coses serà el que s’enviarà als refugiats. Al final del mercat les persones que no hagin venut tots els objectes els podran passar a recollir.

Més endavant, es realitzaran xerrades als municipis d'Oliana, Coll de Nargó i Organyà, per explicar a què s’han destinat els diners i donar a conèixer la situació dels refugiats. Els organitzadors esperen que l'activitat "serveixi per teixir aliances entre les persones del sud de la comarca" i que "sigui un inici de cooperació i implicació en projectes que generen un pensament crític i una anàlisi de les problemàtiques socials".

Mostrar formulari de contacte