Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Peramola recupera la celebració de la Castanyada al carrer

Peramola recupera la celebració de la Castanyada al carrer

Enguany s'ha organitzat una venda de castanyes i s'ha decorat el centre amb motius de terror En la preparació s'hi han implicat els veïns i els infants de l'Escola Sant Miquel
Peramola
31/10/2011 17:45

Els veïns de Peramola recuperen la tradició de celebrar la Castanyada al carrer. Durant les darreres setmanes, la població alturgellenca ha estat preparant els actes, cosa que ha culminat aquest diumenge i dilluns amb una venda de castanyes i amb l'organització del Passatge del Terror.

Els alumnes de l'Escola Sant Miquel han servit més de 30 quilos de castanyes, acompanyades de moscatell o vi. Pel que fa al Passatge del Terror, s'ha decorat lo Carreró (al costat de la plaça de l'església) amb aranyes, ratpenats i d'altres elements fets amb materials domèstics o reaprofitats, com ara ampolles i filferro.

Amb el lema Castanya, qui t'ha mort?, l'activitat s'afegeix a les diverses que els veïns de Peramola organitzen desinteressadament amb l'objectiu de donar vitalitat a la vila i incentivar la presència de visitants.

Mostrar formulari de contacte