PEUSA recupera l'atenció presencial a les seves oficines de la Seu d'Urgell
Tot i això, s'hi prioritza els tràmits o gestions que no es puguin fer per via telemàtica. La companyia urgellenca ha reforçat els serveis de l'Oficina Virtual per ajudar a reduir la incidència de la COVID-19
La companyia elèctrica PEUSA ha recuperat des d'aquesta setmana la possibilitat de sol·licitar atenció presencial a les seves oficines, al passeig de Joan Brudieu de la Seu d'Urgell. La decisió s'ha justificat per la millora dels índexs referents a la COVID-19 aquestes darreres setmanes.
Tot i això, des de l'empresa demanen als clients que en les visites es prioritzi aquells tràmits o gestions que no es puguin fer de forma telemàtica. La cita prèvia es pot demanar trucant al número gratuït 900 373 884, els dies feiners (09.00-14.00 i 15.00-17.00 h). Aquesta atenció presencial es reserva a casos específics, atès que la seu central segueix tancada per contribuir a millorar la situació sanitària a l’Alt Urgell.
Per garantir que el màxim de gestions es poden fer a distància, PEUSA acaba d'activar l’opció de pagar factures pendents trucant per telèfon i amb targeta de crèdit. Aquest servei ja estava actiu des de fa un temps pels clients des de l’Oficina Virtual. També s'hi pot contactar al correu electrònic comercialitzacio@peusa.org.
Els tràmits que ja es poden realitzar des del web de la companyia i des de l’Oficina virtual, sense necessitat de visita presencial, són: canvi de nom de la persona titular del servei, modificació de dades bancàries, augment o disminució de potència contractada, obtenció de duplicats de factures, petició del codi de barres per poder pagar factures des de caixers automàtics de banca, estudis d’estalvi i eficiència energètics, sol·licitud de pressupost per instal·lar plaques d’autoconsum energètic i gestió de targeta gratuïta de recàrrega de vehicle elèctric.