Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Picurt 2015 proposa un concurs de clips d'animació

Picurt 2015 proposa un concurs de clips d'animació

El guanyador presentarà la Mostra de Cinema de Muntanya dels Pirineus 2015 Els treballs es poden fer arribar fins al 22 de maig

Picurt 2015
Picurt 2015
12/05/2015 17:26

El Picurt 2015 proposa enguany un concurs de clips d'animació. L'organització ha previst que el guanyador presenti la Mostra de Cinema de Muntanya dels Pirineus 2015, que se celebrarà a la Seu i Artedó del 23 al 27 de juny.

Les bases indiquen que hi poden participar totes les persones o col.lectius de qualsevol edat i nacionalitat, amb un màxim de dos treballs. La tècnica que caldrà utilitzar és la de l'stopmotion. Les imatges hauran de tenir una durada mínima de 15-20 segons sense crèdits i una durada màxima de 90 segons amb crèdits.

Els treballs que s’escolliran són aquells que representin millor l’esperit de la mostra Picurt. El termini de presentació dels clips d'animació finalitza el 22 de maig. Prèviament s’ha de fer arribar a info.picurt@gmail.com una sol.licitud de participació

Els stopmotion escollits s’incorporaran al programa de PICURT 2015 i seran presentats pels seus creadors a la secció de joves promeses de la mostra cinematogràfica.

Mostrar formulari de contacte