Podi del CHPA Cadí aleví a l'Estatal d'hoquei patins
L'equip urgellenc finalitza en tercera posició en el torneig disputat a Lloret de Mar El nou èxit arriba quinze dies després d'assolir el titol de campions de Catalunya
El Club Hoquei Cadí aleví, vigent campió de Catalunya, ha pujat al podi en el Campionat d'Espanya d'Hoquei Patins, que s'ha disputat aquest cap de setmana passat a Lloret de Mar. L'equip urgellenc ha finalitzat el torneig estatal en tercera posició.
El Cadí es va confirmar com un dels favorits i va finalitzar la lligueta prèvia en la primera posició del seu grup, format per quatre equips. A les semifinals, però, el conjunt pirinenc va perdre amb el CP Irlandesas de Sevilla per 2-0.
Tot i la decepció, el torneig va tenir un bon final gràcies a l'exhibició en el partit pel tercer i quart lloc, en què el Cadí va golejar l'Oviedo Roller (9-1), tot assolint així la medalla de bronze. L'equip de la Seu completava així quinze dies històrics per a l'hoquei local, en els quals, per primera vegada, els alevins s'han proclamat campions de Catalunya i han lluitat pel títol estatal.
El Setmenat, campió
El nou campió d'Espanya és l'altre representant català en el torneig, l'HC Setmenat. El club vallesà -finalista del Campionat de Catalunya guanyat pel Cadí- va derrotar l'Irlandesas per 2-3, en un matx molt igualat que es va haver de decidir amb un gol d'or a la pròrroga. Pel que fa a la resta de la classificació, en cinquena posició ha quedat el CP Rivas Las Lagunas (Madrid); sisè, el Compañía de María (Galícia); setè, el CD Mondaiz (Euskadi) i vuitè, l'UDC Rotxapea (Navarra).
La següent cita del CHPA CADÍ aleví és la participació en el 34è Torneig l'Enxaneta de Vilafranca del Penedès els propers 6 i 7 de juny.
