Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Presentació a la Seu de l'Assemblea Nacional Catalana

Presentació a la Seu de l'Assemblea Nacional Catalana

Aquest dissabte s'organitza una xerrada sobre la independència de Catalunya, a càrrec de Jaume Soler, Jaume Terribas i l'actriu Montserrat Carulla Durant el matí es podrà participar en el projecte 'Dóna la cara per la independència'

Assemblea Nacional Catalana - Logo
Assemblea Nacional Catalana - Logo
07/06/2012 10:19

L'Assemblea de l'Alt Urgell per la Independència organitza aquest dissabte, 9 de juny, un conjunt d'actes per presentar a la Seu d'Urgell l’Assemblea Nacional Catalana, una entitat de caràcter transversal i cívic que promou la Independència de Catalunya.

La primera activitat es farà a les 11.30 hores, al mercat de la Seu. Tothom que ho desitgi podrà sumar-se al projecte “Dóna la cara per la independència” pujant la seva imatge al web de la campanya. L’espai comptarà amb el material tècnic necessari per facilitar la participació.

D'altra banda, a les 19 hores, a la sala de la Immaculada, tindrà lloc la xerrada “Per què necessitem la independència?”, a càrrec de Jaume Soler i Jaume Terribas, membres del Secretariat Nacional de l’Assemblea Nacional Catalana. També hi prendrà part l’actriu Montserrat Carulla. L’acte serà presentat per l'exconseller i exalcalde de la Seu, Jordi Ausàs.

La jornada és oberta a tothom i té la voluntat pedagògica d'explicar la necessitat que Catalunya esdevingui un estat propi i independent.

Objectiu final: referèndum per la independència

L’Assemblea de l'Alt Urgell per la Independència pretén ser una força arrelada al territori i estesa en els diferents àmbits o sectors de la societat  (Empresaris per la independència, Actors per la independència, etc). L'objectiu final és esdevenir un gran moviment transversal que afavoreixi les condicions i l'èxit de la celebració d'un referèndum per la independència o de la declaració unilateral d'independència per part del Parlament de Catalunya, que celebri després el referèndum ratificador. Els únics límits autoimposats a la transversalitat són els principis democràtics i el respecte absolut pels Drets Humans.

Mostrar formulari de contacte