Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Progrés proposa mesures per evitar la degradació dels horts de la Seu

Progrés proposa mesures per evitar la degradació dels horts de la Seu

El grup considera que estan proliferant barraques i altres construccions que no compleixen la normativa Òscar Ordeig insta a dur a terme una acció conjunta amb les comunitats de propietaris per millorar la imatge de l'entorn de la ciutat

Riu Segre 2
Riu Segre 2
25/03/2013 10:31

El grup municipal del PSC-Progrés a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell ha proposat en la darrera junta de govern local que es prenguin mesures per evitar la proliferació de barraques i la falta de manteniment d'alguns dels horts familiars de l'entorn de la ciutat. El principal grup de l'oposició creu que cal una acció conjunta amb les comunitats de propietaris dels horts per fer complir la normativa municipal.

Progrés insta l'equip de govern a evitar la degradació no només dels horts, sinó de tot l'espai públic, amb iniciatives com la regulació de les terrasses, la neteja dels carrers, la pavimentació de vies o el manteniment i conservació de diverses zones de la ciutat, a més de la neteja de la canalització del riu Segre.

El portaveu del grup municipal de Progrés, Òscar Ordeig, afirma que “és necessària una actuació d'urgència per millorar la imatge de la Seu i el seu entorn, que són clau per potenciar el turisme”.

Mostrar formulari de contacte