Progrés reclama l'obertura del pont del Serrat de la Capella
Ordeig demana a Batalla que es reobri el pas abans de finalitzar les obres de la N-145 L'accés fa prop d'un any que està construït però està tancat
El grup municipal del PSC-Progrés a l’Ajuntament de la Seu presentarà una proposta al pròxim plenari per agilitzar l’obertura del nou Pont del Serrat de la Capella. Per aquest motiu, instarà a l'equip de govern de l’Ajuntament a que s’adreci al Ministeri de Foment, i més concretament a la Unitat de Carreteres de l’Estat a Lleida, per tal d’arribar als acords necessaris i fixar les mesures tècniques que permetin l’obertura del pont abans d’esperar a l’acabament de tota l’obra de millora de la carretera, que pot trigar més de dos anys.
Progrés recorda que el Pont del barri del Serrat de la Capella i els seus accessos ja fa dies que estan acabats, en el marc de les importants obres de millora que està duent a terme el Ministeri de Foment a la carretera de La Seu a Andorra, la N-145. "Tanmateix, els veïns no el poden utilitzar ja que està tancat, malgrat la rellevància que té aquesta infraestructura per tal de facilitar la seguretat i la connxió del barri amb el centre de La Seu", lamenta.
El PSC-Progrés manifesta que es posa a disposició dels veïns i de l'equip de govern "per tal de fer les gestions necessàries amb l'objectiu que la nova connexió es posi en funcionament el més aviat millor i que no es retardi més".
Segons el portaveu del PSC-Progrés a l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, Òscar Ordeig "aquest nou accés millora la seguretat dels veïns per accedir al barri i no s'entendria que estigués tancat més temps per aspectes administratius". Ordeig també afirma que "existeixen fórmules administratives que permetrien fer una cessió anticipada del pont sense haver d'esperar dos anys més per tal que acabin les obres de la nacional".