Puigcerdà ampliarà l'espai d'aparcament a la zona del Museu Cerdà
L'Ajuntament habilitarà 50 places més, que se sumaran a l'edifici estrenat enguany. L'objectiu és facilitar l'accés al centre de la vila mitjançant els ascensors panoràmics
L'ajuntament de Puigcerdà invertirà més de 90.000 euros en un nou espai d'aparcament a la zona del Museu Cerdà. Poques setmanes després de la inauguració del nou edifici d'aparcament a la mateixa zona, el consistori ha anunciat la construcció d'un nou espai per tal de donar resposta a la demanda de places que hi continua havent, especialment els caps de setmana.
El solar, ubicat entre el pati del Museu Cerdà i el nou edifici del pàrquing, tindrà espai per a 50 vehicles. L'alcalde de Puigcerdà, Albert Piñeira, ha assenyalat que "s'hauran de fer obres per refermar l'espai, ja que es passarà de tenir un solar en què no s'hi fa res a haver-hi un trànsit constant de vehicles". Per això les obres contemplen reforçar les estructures existents, reforçar els murs del Museu Cerdà, pavimentar l'espai, habilitar la parada d'ascensor que hi dóna accés i arreglar el carrer lateral que comunica amb el solar.
Piñeira ha afirmat que "amb aquest nou aparcament s'acaba de completar l'ordenació del sector del Museu Cerdà i es guanya places d'aparcament". A més, l'alcalde ha afegit que aquestes places "estan perfectament connectades amb el centre pels ascensors" i que finalment s'ha aconseguit crear una bossa d'aparcaments àmplia per als propers anys.
Els treballs estan totalment finançats per l'Ajuntament. Piñeira ha manifestat que "es licitaran les obres durant les pròximes setmanes i esperem poder tenir-ho acabat pel mes d'agost". L'alcalde ha puntualitzat que van ''justos de terminis'' i els agradaria tenir-ho per la temporada d'estiu, però si no pot ser, estarà acabat durant el 2017.