Puja fins a nivell 4 el risc d'allaus a la cara nord del Pirineu
El ministeri d'Educació d'Andorra anul·la les activitats d'esquí escolar previstes per aquest dimarts
El temporal dels darrers dies ha provocat que el risc d'allaus pugi fins a nivell 4 sobre 5 en diverses muntanyes d'Andorra. El Govern ha advertit d'allaus espontànies "en els pendents més carregats i abruptes".
La neu de superfície està "variable però sovint bufada" i el fort vent ha contribuït a crear acumulacions que podrien caure pel pes d'un sol esquiador. El risc fort és sobretot present sobre els massisos situats més al nord del Principat. El mateix passa a la Val d'Aran i al nord del Pallars Sobirà, si bé en aquests casos de moment el butlletí de l'Institut Geològic de Catalunya manté l'alerta en nivell 3.
D'altra banda, l'onada de fred també ha provocat que el Ministeri d’Educació i Joventut d'Andorra hagi decidit anul·lar totes les activitats d’esquí escolar que hi havia previstes per aquest dimarts per part dels centres educatius.