Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Quatre palistes del Cadí CK busquen plaça per a Londres 2012 al Mundial d'eslàlom

Quatre palistes del Cadí CK busquen plaça per a Londres 2012 al Mundial d'eslàlom

Avui comença a Bratislava la competició decisiva per a definir l'equip olímpic Carles Juanmartí, Marta Martínez, Jordi Domenjó, Xavier Ganyet i Núria Vilarrubla conformen la representació urgellenca

Carles Juanmartí - Cadí CK
Carles Juanmartí - Cadí CK
07/09/2011 10:40

Avui comencen a Bratislava els Campionats del Món d'eslàlom 2011. La competició tindrà enguany cinc representants urgellencs, dels quals quatre competiran per guanyar-se una plaça als Jocs Olímpics de Londres 2012.

Els palistes del Cadí CK que s'han desplaçat a Eslovàquia amb l'equip espanyol són Carles Juanmartí i Marta Martínez en K1; Jordi Domenjó en C1, Xavier Ganyet en C2 (formant equip amb Domenjó) i Núria Vilarrubla en C1 femení, modalitat que de moment no és olímpica. La representació catalana la completen els pontsicans Dani Marzo i Jesús Pérez en C2.

El Mundial comença precisament amb les classificatòries de C2 i també de K1 femení, en què la basca Maialen Chourraut parteix entre les favorites. També hi competeix Jone Otaño.

Demà dijous es disputaran les classificatòries de C1 i de K1 masculí. Al llarg de dissabte i diumenge serà el torn de les semifinals i les finals.

Mostrar formulari de contacte