Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / RàdioSeu commemorarà els 25 anys amb el concert 'Tribut a Sau'

RàdioSeu commemorarà els 25 anys amb el concert 'Tribut a Sau'

L'espectacle de dissabte a la nit recupera els èxits de la banda osonenca amb la nova fornada del pop català Entre els components del grup hi ha Jofre Bardagí, Joan Tena, Papa Juls, Berta i Miquel Abras

Tribut a Sau
Tribut a Sau
26/08/2010 16:28

Els concerts de dissabte a la nit a les Casetes serviran per commemorar el 25è aniversari de RàdioSeu. A partir de la una de la matinada, es podrà veure el concert Tribut a Sau, que recorda les cançons d'una de les millors bandes catalanes d'aquests darrers 25 anys, mitjançant un grup unit per a l'ocasió i que representa la nova fornada del pop-rock català.

Entre els intèrprets i compositors que formen Tribut a Sau, hi ha Jofre Bardagí, Joan Tena, Virgínia (vocalista de La Puerta de los Sueños), Miquel Abras, Pere Espinosa, Joan Masdéu (excantant de Whiskyn’s) i Berta. També en forma part un dels protagonistes del mític concert de 1991 al Palau Sant Jordi: Papa Juls, acordionista i bateria de Sangtraït. Tots junts adaptaran temes de Pep Sala i Carles Sabater com ara Boig per tu, Perestroika, No puc deixar de fumar, Foc al cos o No he nascut per militar.

La gira Tribut a Sau arriba a la Seu de la mà de la Regidoria de Festes de l’Ajuntament, després de l’èxit obtingut al Festival Acústica de Figueres l’agost de l’any passat. L’espectacle commemorava el desè aniversari de la mort de Carles Sabater, la matinada del 13 de febrer de 1999 d'una aturada cardíaca després d’un concert a Vilafranca del Penedès. Només quatre dies més tard, el seu company musical, pianista, guitarrista i compositor Pep Sala anunciava la fi del grup.

L'elecció del concert també reflecteix la voluntat de l’emissora municipal de divulgar la música en català. En aquesta línia, RàdioSeu emet cada dos divendres al vespre el programa Huracat, que enguany compleix precisament 10 anys en antena. La nit es completarà amb l’actuació dels grups de versions Mala Vida i Stickcovers.

Xocolatada popular

RàdioSeu ha estat vinculada des de la seva creació a la Festa Major, com a emissora oficial. És per això que des de fa cinc anys també organitza, conjuntament amb la Comissió de Festes, una xocolatada popular. Enguany serà dilluns, després de l’espectacle “Gil i els Ratataplam” (18.30 hores) a l’avinguda de Pau Claris.

Mostrar formulari de contacte