Radioseu.cat ja té 10.000 notícies
Ràdioseu.cat ja té 10.000 notícies. La pàgina web de l'emissora municipal ha assolit aquest dijous la xifra rodona d'informacions publicades, després de poc més de quatre anys de funcionament.
Durant aquest temps, radioseu.cat s'ha convertit en un referent informatiu de la Seu, l'Alt Urgell i el Pirineu, com també un important arxiu de notícies que es pot consultar en qualsevol moment. El portal, que també ofereix la possibilitat d'escotar la ràdio en directe, és una font de consulta habitual en la recerca de notícies de la zona a través dels buscadors d'internet i rep cada mes milers de visites. També s'hi pot veure prop de 6.000 imatges i recuperar 200 documents sonors.
A banda del format tradicional dels informatius radiofònics, actualment les notícies de radioseu.cat es difonen també a través de les xarxes socials Facebook (amb prop de 5.000 agregats) i Twitter. RàdioSeu agraeix l'interès dels internautes que segueixen la pàgina des de la Seu i des de qualsevol punt del món.