Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Remodelat i asfaltat l'aparcament del barri de Sant Pere

Remodelat i asfaltat l'aparcament del barri de Sant Pere

Els veïns guanyen 17 places de pàrquing i una zona enjardinada Properament es pintaran les línies per delimitar els espais per als vehicles  

Barri Sant Pere - Aparcament
Barri Sant Pere - Aparcament
02/10/2009 14:40

Aquesta setmana han acabat les obres de remodelació de l'aparcament de vehicles del barri de Sant Pere de la Seu d'Urgell. L'Ajuntament urgellenc ha asfaltat els 365 metres quadrats del ferm.

Segons fonts municipals, "la millora s'ha realitzat tot escoltant les propostes dels veïns". Els habitants del barri han proposat que de les dues illetes existents, una fos per a l'estacionament dels vehicles del barri i l'altra es conservés com a zona verda. És per aquest motiu, que la intervenció també ha inclòs la construcció d'una canalització per instal•lar-hi un reg.

Amb aquests treballs el barri de Sant Pere ha guanyat 17 places d'aparcament de vehicles, tant per a turismes com per a camions, en un terreny de 365 metres quadrats que es troba situat just a l'entrada del barri, a tocar de la carretera. Properament es pintaran les línies per delimitar les places de pàrquing.

Mostrar formulari de contacte