Reunió de l'alcalde de la Seu amb la presidenta de la Diputació de Lleida
Albert Batalla ha tractat amb Rosa Maria Perelló diversos temes relacionats amb la ciutat. És la primera trobada institucional des del relleu al capdavant de l'ens provincial
L'alcalde de la Seu d'Urgell, Albert Batalla, s'ha reunit aquest dilluns amb la presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, a l'edifici de l'ens provincial a la capital del Segrià.
Aquesta era la primera trobada institucional entre Batalla i Perelló des que l'octubre passat la també alcaldessa de Tàrrega va ser escollida per dirigir la Diputació, arran de la dimissió del fins llavors president, Joan Reñé. Rosa Maria Perelló és la primera dona que és al capdavant d'aquest ens, i l'any 2011 va esdevenir també la primera alcaldessa de la capital de l'Urgell.
Des d'ambdues institucions no s'ha donat detalls dels diversos temes relacionats amb la Seu que s'han tractat a la reunió.
