Rodatge d'un espot internacional a la Cerdanya
Puigcerdà, Bellver de Cerdanya i Alp, escenaris d’un anunci publicitari nadalenc d’una multinacional sud-americana
La Cerdanya ha estat l'escenari aquesta setmana de la filmació d’un espot publicitari d’una important multinacional sud-americana que ha escollit diverses localitzacions de la comarca com a lloc idoni per produir l’anunci de la seva campanya per al proper Nadal.
El rodatge, un dels més importants que ha acollit la comarca en els darrers anys, ha comptat amb un nombrós equip de professionals de l’audiovisual, tant catalans com estrangers, així com material de rodatge d’alta qualitat, un dron per fer plans aeris i fins i tot un petit vaixell de pesca de fusta que s’ha instal·lat a l’estany de Puigcerdà. A més a més, l’espot ha mobilitzat més de 30 figurants cerdans que han pogut sentir-se partícips de l’experiència.
La Cerdanya Film Commission, entitat que gestiona el servei públic d’atenció als rodatges i promoció de l’audiovisual a Cerdanya, ha vehiculat les darreres setmanes les necessitats de Mirinda Films, l’empresa productora, per tal de fer possible que finalment les localitzacions ceretanes fossin les escollides per portar a terme l’anunci davant les altres alternatives que havien sondejat.
La recepció d’aquest film ha estat possible gràcies a la complicitat i diligència de les administracions públiques de la comarca, principalment els ajuntaments de Puigcerdà i Bellver de Cerdanya, així com del sector privat hoteler (Hotel del Prado), que han fet d’amfitrions de l’equip de producció. El rodatge a la Cerdanya tindrà un impacte estimat d’uns 15.000 euros en els serveis i el personal local contractat.