'Sense solta', nova activitat de teatre familiar a la Seu
La companyia Teatre Mòbil presenta un espectacle dirigit per Marcel Gros L'actuació és aquest dissabte a les 6 de la tarda al Teatre Cinema Guiu
La companyia Teatre Mòbil representarà aquest dissabte, 29 de març, a la Seu d'Urgell el seu espectacle per a tota la família 'Sense solta' dirigit per Marcel Gros. L'actuació serà a les 6 de la tarda al Teatre Cinema Guiu.
Marc Fonts Barrachina, Jordi Girabal i Atilà Puig transportaran el públic a un món on tot és possible, a un espai propi on res és el què sembla i on tot plegat és un joc. Tres comediants i moltes sorpreses en un espectacle dinàmic, divertit i amb surrealisme.
'Sense solta' ha estat guardonat amb el premi de millor espectacle de la Mostra de Teatre Infantil i Juvenil d'Igualada 2013. Les entrades tenen un cost de 5 euros.