Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Sort també se suma al FeMAP 2013

Sort també se suma al FeMAP 2013

Els concerts del Festival de Música Antiga dels Pirineus tindran lloc en nuclis com Pujalt i Bernui Pablo Valetti confirma que dirigirà l’orquestra Acadèmia 1750 per a l'edició de l'any que ve

FeMAP 2012 - Logo
FeMAP 2012 - Logo
20/11/2012 09:31

Sort, cap de comarca del Pallars Sobirà, s’ha afegit a la tercera edició del Festival de Música Antiga dels Pirineus (FeMAP). El municipi acollirà diversos concerts, alguns dels quals tindran lloc en nuclis com Pujalt i Bernui.

D'altra banda, el violinista Pablo Valetti ha confirmat que dirigirà l’orquestra Acadèmia 1750 al FeMAP 2013. El músic argentí col·laborarà com a director i solista en la producció que es dedicarà a l’obra de Ferran Sor. El repertori es podrà escoltar en dos concerts programats en el marc de la pròxima edició del festival.

Valetti ha actuat als principals escenaris d’Europa, Àsia i Amèrica, i col·labora habitualment com a solista i concertino d’ensembles i orquestres barroques tan reconegudes com Le Concert des Nations i Hesperion XXI, Les Arts Florissants, Concerto Köln, Les Musiciens du Louvre, Concerto Vocale, Les Talens Lyriques o Stylus Phantasticus.

El músic argentí ha enregistrat per segells discogràfics tan importants com Astrée, Deutsche Harmonia Mundi, Harmonia Mundi France o Archiv Produktion i per diverses emissores de ràdio. Valetti treballa com a professor de l’Escola Superior de Música de Catalunya i toca un violí de Giovanni Battista Guadagnini (Milan, 1751).

Mostrar formulari de contacte