Suspesa la Trobada de Penyes Barcelonistes de Ponent Nord
L'organització ha anul·lat la convocatòria en no comptar amb una xifra suficient d'inscrits. L'activitat havia de cloure el 20è aniversari de la PB Urgellenca
La IX Trobada de Penyes Barcelonistes de Ponent Nord, que s’havia de celebrar aquest dissabte a la Seu d’Urgell, ha quedat suspesa. Així ho ha fet saber la junta de la Penya Barcelonista Urgellenca, organitzadora de l'esdeveniment, que havia de servir per posar punt i final als actes de celebració del vintè aniversari de l'entitat.
Des de la Penya han comunicat, tant als socis i aficionats com a la resta de presidents de les penyes blaugrana convidades, que han pres la decisió en constatar que no tenien confirmat "el mínim número d'assistents desitjables". L'associació ha lamentat no haver aconseguit les reserves suficients per garantir l'èxit de la trobada, tenint en compte que des de l'organització ja havia preparat les activitats culturals i gastronòmiques, havia rebut el suport d'establiments comercials de la Seu i algunes personalitats relacionades amb el Barça ja havien confirmat l'assistència amb el suport del club.
