Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Tast comentat de formatge amb Serrat Gros d'Ossera

Tast comentat de formatge amb Serrat Gros d'Ossera

La sessió tindrà lloc aquest dijous, 24 de juliol, a les 20 hores a l'Espai Ermengol Mercè Lagrava dirigirà l'activitat, que es complementarà amb la cuina del restaurant Ca l'Amador

Mercè Lagrava (Serrat Gros)
Mercè Lagrava (Serrat Gros)
21/07/2014 14:01

Aquest dijous, 24 de juliol, a les vuit del vespre, tindrà lloc una nova sessió del cicle Parlem de Formatge, que organitza l'Espai Ermengol-Museu de la Ciutat de la Seu d'Urgell. Aquesta vegada l'activitat se centrarà en els formatges de Serrat Gros d'Ossera.

La sessió, que anirà a càrrec de l'artesana Mercè Lagrava, s'iniciarà amb l'explicació de la història d'aquesta formatgeria de l'Alt Urgell, així com dels artesans que viuen a Ossera, el ramat i la mateixa elaboració dels formatges.

Els assistents podran degustar els cinc tipus de formatges del Serrat Gros.

Restaurant Ca l'Amador

En el tast d'enguany, tal i com ja es va fer l'any passat, l'equip de cuina del restaurant Ca l'Amador de Josa de Cadí acompanyaran a Mercè Lagrava per oferir als assistents alguna petita sorpresa. Recordem que la temporada passada del Parlem de Formatge, el restaurant Ca l'Amador va oferir unes “esferificacions” de Serrat Gros.

Per assistir cal treure un tiquet de 8 euros al mateix Espai Ermengol de manera anticipada, o el mateix dia de la sessió per 10 euros.

Mostrar formulari de contacte