Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Tertúlia i debat a la Seu sobre les formatgeries artesanes

Tertúlia i debat a la Seu sobre les formatgeries artesanes

El nou acte de l'Esplai i Jocs sense Fronteres convida Salvador Maura. Es durà a terme aquest dimecres a les 7 del vespre a l'Hotel Nice

Tertúlia i debat amb Salvador Maura, a l'Hotel Nice
Tertúlia i debat amb Salvador Maura, a l'Hotel Nice
19/03/2019 14:05

L'Esplai de la Gent Gran i l'entitat Jocs sense Fronteres organitzen una nova tertúlia i debat a la Seu d'Urgell. En aquesta ocasió el tema escollit és "Empresari formatger"; i el convidat, l'artesà urgellenc Salvador Maura Rayó, propietari de la formatgeria Mas d'Eroles d'Adrall. L'acte tindrà lloc aquest dimecres dia 20, a les 7 del vespre, al saló de l'Hotel Nice.

En aquest debat, obert a tothom, Maura explicarà com és el funcionament quotidià d'una formatgeria artesana de l'Alt Urgell i quines són les claus per tirar endavant en aquest sector, que s'ha convertit en un dels referents econòmics de la comarca i un gran atractiu de la Fira de Sant Ermengol.

De fet, Salvador Maura va ser un dels impulsors de la creació de la Fira de Formatges Artesans del Pirineu i del seu corresponent concurs, que porta cada any a la Seu elaboradors d'arreu de la serralada i que enguany celebrarà la 25a edició. Amb la seva marca, Mas d'Eroles, ell mateix també ha estat guanyador d'un gran nombre de premis al llarg de les diferents edicions celebrades fins ara.

Mostrar formulari de contacte