Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Tinara Moore no seguirà al Cadí La Seu

Tinara Moore no seguirà al Cadí La Seu

El Sedis Bàsquet agraeix a la pivot nord-americana la professionalitat i personalitat mostrada aquesta temporada, en què ha esdevingut la revelació de la Lliga Femenina amb més de 15 punts per partit

Tinara Moore (Foto: Agustí Peña)
Tinara Moore (Foto: Agustí Peña)
19/05/2020 13:55

Tinara Moore no seguirà al Cadí La Seu. Tot i que ja s'especulava des de feia dies amb aquesta possibilitat, el Sedis Bàsquet ha confirmat aquest dimarts que la pivot nord-americana es desvincularà del club urgellenc, pel qual havia fitxat aquest estiu passat.

L'entitat havia encetat converses amb Moore per presentar-li una proposta de renovació, però la jugadora l'ha descartat. Des del Sedis han agraït la "professionalitat, compromís i manera de ser" que ha mostrat al llarg d'aquesta temporada 2019-2020, en la qual ha estat una de les peces més determinants del bloc entrenat per Bernat Canut. De fet, les seves bones estadístiques han despertat l'interès de clubs amb més potencial econòmic.

Tinara Moore va debutar a la Lliga Femenina l'any 2018 amb el València, però ha estat a la Seu d'Urgell on s'ha consolidat com una de les revelacions de la competició estatal i, de fet, ha estat considerada una de les millors jugadores d'aquesta temporada. Amb el Cadí, pel que fa a la lliga, ha signat 15,3 punts, 7 rebots i una assistència per partit, amb una valoració mitjana de 18,5.

Planificació de la nova plantilla

Pel que fa al disseny de la plantilla per a la propera temporada, segons ha transcendit a les xarxes socials de fonts del club, la també nord-americana Sydney Wiese podria no seguir al Cadí, tal com ja s'ha confirmat amb Tinara Moore. De fet ara fa dos mesos, just a l'inici de la crisi sanitària, la jugadora d'Arizona va arribar a un acord amb el Sedis per rescindir el contracte d'enguany i poder tornar al seu país de cara a preparar la nova temporada de la WNBA, on juga amb Los Angeles Sparks. Després d'arribar als Estats Units, Wiese va donar positiu de coronavirus, tot i que només presentava símptomes lleus i ja ha superat la malaltia.

El club urgellenc treballa ara en l'objectiu d'assegurar la continuïtat de Georgina Bahi, Irati Etxarri, Ariadna Pujol i Anna Palma, després que ja ha confirmat la renovació de l'entrenador, Bernat Canut. De la seva part, les jugadores que tenen contracte en vigor són Yurena Díaz, Laura Peña i Marina Lizarazu.

Mostrar formulari de contacte