Torna el Fora Estocs de la Unió de Botiguers de la Seu d'Urgell
La Unió de Botiguers de la Seu d'Urgell (UBSU) organitza una nova edició de Fora Estocs, una jornada amb tota mena de productes a preus molt rebaixats, a la recta final de la temporada tardor-hivern. L'activitat comercial es podrà visitar aquest diumenge 27 de febrer, de les 10 del matí a les 8 del vespre a la Sala de Sant Domènec.
Entre els productes que es podrà trobar hi ha joguines, objectes de decoració, roba infantil i juvenil, roba d'adults, moda íntima, bijuteria, articles per a la llar, minerals, vestuari laboral, material de seguretat per a empreses i particulars, ceràmica i electrodomèstics, entre d'altres.
El Fora Estocs comptarà amb 15 comerços i empreses: Avalon Màgic, Celeste roba per mares i filles , Sol i lluna moda infantil i juvenil, Isabel moda íntima, Valeria moda, Josmon by Tó, Pepe y Dalda joguets, Seu Menatge, Señorita moda, AC Solutions, Emolab vestuari laboral, Xics, Antònia Casanovas, Romerito i Vorwerk kobol.
A l'exterior de la Sala de Sant Domènec hi haurà servei de menjar i beure a càrrec de Carnisseria Charlie. A més a més, s'instal·laran atraccions i inflables per als més petits.