Torna la Sala dels Horrors amb els Diables de l'Alt Urgell
L'espectacle es podrà veure els dies 29, 30 i 31 d'octubre a la Sala de Sant Domènec, que es transformarà per a l'ocasió. Hi participaran una trentena de persones
Els Diables de l'Alt Urgell recuperaran enguany la Sala dels Horrors, després de tres anys d'aturada a causa de les restriccions per la pandèmia de la COVID-19. L'espectacle es podrà veure a la Sala de Sant Domènec, que es transformarà per a l'ocasió el 29 i 30 d'octubre, a les set del vespre, i el 31 d'octubre a les nou de la nit.
L'entitat urgellenca ha expressat la satisfacció pel fet de tornar a obrir les portes de la Sala dels Horrors. Reben com "un orgull veure l'interès per l'espectacle i els bons records que ens transmeten els assistents a actuacions d'anys anteriors", i també esmenten "el desplegament i la feina que es duu a terme en l'ambientació de la Sala de Sant Domènec. cosa que no és una tasca fàcil".
L'objectiu és construir primer tot el recorregut interior de la Sala dels Horrors i després decorar-lo amb una temàtica que es mantindrà en secret fins a l'últim moment. Alhora, caldrà fer el posicionament de la il·luminació i la sonorització. "Com cada any", assenyalen, buscaran "que sigui una experiència sensorial completa". A l'espectacle hi prendran part una trentena de persones, tant actors com membres de l'organització, amb l'objectiu que "tot funcioni a la perfecció".
L'accés a la Sala tindrà un preu simbòlic de 2 euros, que es destinaran a cobrir les despeses d'organització. Els Diables volen obrir l'esdeveniment a tothom "sense excepcions" i prometen tres dies "carregats de crits, escenografies, maquillatge i moltes rialles".
