Tornen les lligues territorials de futbol amb rivals difícils
L'Organyà, l'Oliana i el Nargó reben respectivament el Borges, l'Alcarràs i el Tornabous. En futbol sala, el Castellciutat també juga a casa, contra el Pardinyes
Després de la pausa de Nadal, aquest cap de setmana es reprenen les lligues territorials de futbol. Els equips de l'Alt Urgell jugaran a casa, en tots els casos contra rivals difícils. L'Organyà juga a casa aquest diumenge, a 2/4 d'una del migdia, contra el tercer classificat de Segona Catalana, el Borges. El conjunt ganxo es posarà a prova contra un dels equips amb opcions d'ascens i que en les quinze primeres jornades ha sumat 35 punts. L'Organyà és onzè amb 17 punts.
A Tercera, l'Oliana també juga a casa, dissabte a les 4 de la tarda, contra el líder de grup, l'Alcarràs, que acumula 38 punts. El conjunt olianès, de la seva part, aspira a mantenir-se fora de la zona de perill. I a Quarta, el Coll de Nargó torna a l'activitat rebent el segon classificat, el Tornabous, diumenge a 2/4 de 4 de la tarda.
També hi ha partit a casa pel que fa al futbol sala. El Castellciutat té un rival teòricament més assequible, el Pardinyes, aquest dissabte a 2/4 de 5 de la tarda al Poliesportiu de la Seu. Després de perdre amb el líder destacat, el Mollerussa, l'equip groc vol mantenir-se en la lluita per les primeres places. El Pardinyes és desè amb 8 punts, la meitat que el club alturgellenc.
