Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Tornen les restriccions de trànsit a la GI-400 per les obres de millora

Tornen les restriccions de trànsit a la GI-400 per les obres de millora

Fins al novembre se seguirà remodelant la via entre la Collada i Alp

22/08/2008 18:05

Com a conseqüència de les obres de millora que Política Territorial té en marxa, la GI-400, entre la collada de Toses i Alp, patirà novament restriccions de trànsit a partir de dilluns vinent, 25 d’agost, i fins al novembre vinent.

El departament té en marxa des del maig passat les obres de condicionament entre la collada de Toses i Alp que, amb una inversió de 12,6 milions d'euros, permetran millorar de forma significativa la comoditat i la seguretat en la conducció en aquesta via. Els treballs consisteixen en l’eixamplament i suavització de revolts i en la renovació del paviment al llarg dels 18,6 quilòmetres de longitud. Aquesta actuació inclou la millora del ferm de la carretera GI-404, que uneix la GI-400 i el nucli de Das, de 2,1 quilòmetres de longitud.

Les restriccions s'han interromput durant les tres primeres setmanes d’aquest mes, per tal de facilitar la fluïdesa del trànsit en el moment que hi ha més visitants a la Cerdanya.  A partir d'aquest dilluns, però, les obres tornaran a comportar afectacions a la circulació, al llarg de la GI-400, fins a la finalització de l’obra, prevista per al novembre.

Aquestes afectacions consistiran en el tall d’un carril de la carretera, de manera que es donarà pas alternatiu pel carril que quedi lliure. Paral·lelament, de manera puntual, es produiran talls totals a la calçada durant breus períodes de temps.

Per als vehicles que es vulguin desplaçar entre la Cerdanya i el Ripollès, es recomana com a itinerari alternatiu la collada de Toses. Per entrar o sortir de la Molina, els vehicles poden utilitzar la GIV-4082.

Mostrar formulari de contacte