Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Tots els ferits en l'accident del túnel dels Dos Valires d'Andorra han estat donats d'alta

Tots els ferits en l'accident del túnel dels Dos Valires d'Andorra han estat donats d'alta

17/11/2009 10:34

Els dos treballadors ferits en l'accident del túnel dels Dos Valires que estaven ingressats a la Vall d'Hebron, van ser donats d'alta aquest dissabte i ja es troben a Portugal, segons ha informat el Servei Andorrà d'Atenció Sanitària a través d'un comunicat. Aquest dos treballadors, M.T. de 56 anys i B.P. de 25 anys, van ser ingressats a l'hospital català amb cremades per ciment.

Per altra banda els tres operaris que estaven ingressats a l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell han estat donats d'alta aquest dilluns i repatriats cap al seu país, Portugal. Es tracta d'A.C, de 54 anys, D.M. de 50 anys i A.P. 52 anys.

Aquestes tres altes sumades a les dues dels treballadors que estaven ingressats a la Vall d'Hebron fan que ja no quedi cap treballador ingressat per l'accident del túnel dels Dos Valires ni a Andorra ni a Catalunya.

Mostrar formulari de contacte