Tots els preinscrits a la Llar d'Infants Municipal de la Seu d'Urgell tenen plaça pel curs 2021-2022
L'Ajuntament ha admès el 100% de les sol·licituds presentades per entrar al centre Els Minairons, per a nens i nenes de 0 a 3 anys. La matrícula es tramitarà del 14 al 18 de juny
El 100% de les preinscripcions pel curs 2021-2022 a la Llar d’Infants Municipal Els Minairons de la Seu d’Urgell han estat admeses. En total, s’han acceptat 92 sol·licituds, entre els alumnes ja escolaritzats al centre i les noves peticions.
Pel curs vinent es preveu l’obertura de totes les aules d’aquest centre educatiu per a nens i nenes de 0 a 3 anys. Seran dues aules de P0, tres de P1 i dues més de P2. La regidora d’Educació i Infància de l’Ajuntament de la Seu, Núria Tomàs, ha celebrat "que totes les famílies que han sol·licitat plaça puguin gaudir d’aquest servei municipal”.
La matrícula està prevista del 14 al 18 de juny. La llista d’espera per a noves sol·licituds que puguin arribar a partir de llavors s’obrirà el dia 21 de juny.
