Aula d'Estudi a Tremp per a usuaris que necessiten un espai per treballar quan la biblioteca està tancada
El Consell Comarcal del Pallars Jussà dóna així resposta a una reivindicació dels joves de la localitat majors de 16 anys
El Consell Comarcal del Pallars Jussà ha posat en funcionament una Aula d'Estudi a l'espai de l'Epicentre. Aquesta sala va adreçada als estudiants de més de 16 anys que necessiten un lloc per treballar quan la biblioteca està tancada.
L'equipament té capacitat per unes 50 persones i hi ha la possibilitat d'obrir una altra aula si la demanda és alta. Es tracta d'un espai d'accés gratuït en què els usuaris disposaran de wifi.
L'Aula d'Estudi s'ha posat en funcionament arran d'una demanda dels joves de la comarca. La vicepresidenta del Consell Comarcal del Pallars Jussà, Maria Pilar Cases, indica que l'únic requisit per als estudiants que vulguin utilitzar-la és omplir un full amb el nom, cognom i els seus estudis.
Base de dades
L'objectiu és conèixer què estudien els joves de Tremp i comarca i comptar amb una base de dades de cara al futur. Cases assenyala que això pot servir per a disposar de perfils que s'adaptin a les pràctiques en empreses locals.
